Υψηλής Ποιότητας Προϊόντα σε προσιτές τιμές

Όροι Εγγύησης Ραπτομηχανών

Με την αγορά της Ραπτομηχανής σας, νομίμως από το φυσικό, ή ηλεκτρονικό μας κατάστημα σας παρέχεται εγγύηση 2 ετών των μηχανικών μερών (μοτέρ,πεντάλ,λυχνίες και λοιπά ηλεκτρονικά μέρη ΔΕΝ περιλαμβάνονται) μέσω της αντιπροσωπείας μας  Θάνος Ζαχαράκης και Υιοί ΟΕ.

Υποχρεούμαστε να επισκευάσουμε την ραπτομηχανή σας δωρεάν στο κατάστημά μας

Η εγγύηση ισχύει όταν συνοδεύεται με αντίγραφο απόδειξης πώλησης του καταστήματος

Τα έξοδα μεταφοράς, επιβαρύνουν τον πελάτη.

Οι όροι της καλής συντήρησης, η τήρηση των οποίων απαιτεί απαραίτητη προϋπόθεση της 

ισχύος της παρούσας εγγύησης, αναφέρονται ώς εξής:

 
Όροι Συντήρησης Ραπτομηχανής


Για τις ηλεκτρονικές ραπτομηχανές Απαραίτητα η λειτουργία τους με Προστατευτικό Ασφαλείας Επιτήρησης Τάσης 3500VA VP-16A Προστασία: Από υπόταση , υπέρταση.

· Τακτικό λάδωμα όλων των σημείων τριβής των μετάλλων. Για τις αυτόματες ραπτομηχανές ζιγκ-ζαγκ απαιτείται το άνοιγμα του καπακιού της ραπτομηχανής στο άνω μέρος. Το λάδωμα για επαγγελματική χρήση της ραπτομηχανής, θα πρέπει να γίνεται μια φορά τον μήνα, ενώ για οικιακή χρήση, μια φορά τον χρόνο.

Τα παραπάνω σε περίπτωση μη λειτουργίας της ραπτομηχανής, άνω του εξαμήνου.

·Καθάρισμα από τυχόν χνούδια και τις κλωστές, στο σημείο των δοντιών και της φωλιάς(τσαγανός-σαΐτα) αμέσως μετά το πέρας της χρήσης.

·Καθαρισμός της μπομπίνας του μοτέρ ετησίως  ή αλλαγή των καρβουνών (καρβουνάκια).

·Άμεση αλλαγή της βελόνας όταν στραβώσει ή σπάσει η μύτη της.

·Άρτια εκμάθηση του χειρισμού των λειτουργιών της ραπτομηχανής, ούτως ώστε να μην προξενηθούν ζημιές από λανθασμένες ενέργειες. Η εκμάθηση παρέχεται δωρεάν στο κατάστημα και υποχρεούται ο αγοραστής εντός ενός μηνός από την αγορά της ραπτομηχανής του, όπως προσέλθει σε αυτό και εκπαιδευτεί επαρκώς. Οποιαδήποτε παράλειψη των ανωτέρων επιβαρύνει με πρόσθετη δαπάνη τον αγοραστή σε περίπτωση που τεχνικός της πωλήτριας εταιρείας, χρειαστεί να επισκεφθεί τον αγοραστή για αιτία που προκλήθηκε από την παράλειψη των παραπάνω.

·Οι επισκευές κατά κανόνα πραγματοποιούνται στο εργαστήριο του καταστήματος, εκτός ορισμένων περιπτώσεων των οποίων κρίνει σκοπίμως ο πωλητής. Οι δαπάνες μεταφοράς, επιβαρύνουν τον αγοραστή.

·Η επισκευή βλάβης επιτρέπεται από έτερο πρόσωπο εκτός του πωλητή ή του αντιπροσώπου, περίπτωση στην οποία επιβάλλεται αποδέσμευση ευθύνης  και της εγγύησης.

·Ο αγοραστής πρέπει σε κάθε περίπτωση απορίας , ή μικροεμπλοκής να μην διστάζει να επικοινωνεί με το κατάστημα για την διευκόλυνσή του.

Πολιτική Επιστροφών και Υπαναχώρησης

Εφόσον επιθυμείτε επιστροφή του προϊόντος, αυτή θα πρέπει να γίνει εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερόμηνία παραλαβής των προϊόντων.

Δεν γίνονται δεκτές επιστροφές σε ανταλλακτικά ούτε αλλαγές ανταλλακτικών προϊόντων.

Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολόγητα εντός 14 ημερών από την παραλαβή του προϊοντος σύμφωνα με τον Ν.2551/1994(όπως τροποποιήθηκε από την Κ.Υ.Α. Ζ1-891/2013).

Πριν αγοράσετε από το κατάστημα, ελέγξετε τα χαρακτηριστικά του προϊόντος που επιλέγετε.Η Εταιρεία Θάνος Ζαχαράκης και Υιοί Ο.Ε., ευθύνεται για την αποζημίωσή σας, σε περίπτωση έλλειψης συμφωνημένης ιδιότητας του προϊόντος.

Επιστροφή χρημάτων δεν γίνεται.

Θα πρέπει να επιλέξετε κάποιο άλλο προϊόν ή άλλα προϊόντα ίσης ή μεγαλύτερης αξίας και να πληρώσετε την διαφορά που τυχόν θα προκύψει.

Οι επιστροφές γίνονται δεκτές κατόπιν συνεννοήσεως και μόνο στην περίπτωση που τα προϊόντα είναι αχρησιμοποίητα και στην αρχική τους κατάσταση (και η εξωτερική συσκευασία).

Στην περίπτωση χρησιμοποίησης του προϊόντος ή αλλοίωσης της αρχικής τους συσκευασίας, δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή.

Για τις επιστροφές είναι απαραίτητη η απόδειξη λιανικής και η συσκευασία επιστροφής τους θα είναι αυτή που συνοδεύει κανονικά το προϊόν και σε κάθε περίπτωση να μην έχει χρησιμοποιηθεί το προϊόν.

Οποιαδήποτε ζημιά υποστεί το προϊόν κατά την επιστροφή του προς εμάς, καθώς και τα έξοδα επιστροφής του βαραίνουν αποκλειστικά τον αποστολέα. Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, σας συνιστούμε να ελέγχετε προσεκτικά κατά την στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας και της ετικέτας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα.


Σε περίπτωση έκδοσης τιμολογίου πρέπει η επιστροφή να γίνεται με δελτίο αποστολής.
Σε περίπτωση που η επιστροφή δε γίνει μέσα στο χρονικό διάστημα (14) δεκατεσσάρων ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής τους ή δεν πληρούνται κάποιες από τις προϋποθέσεις επιστροφής, η εταιρεία Θάνος Ζαχαράκης και Υιοί Ο.Ε. και το www.janome.gr έχει το δικαίωμα να μη δεχτεί πίσω τα προϊόντα και να μην προχωρήσει σε αντικατάστασή τους.

Πριν την επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επικοινωνήσετε  μαζί μας στα τηλέφωνο 2105249898 ή 2105246293 καθημερινά 09:00 - 18:00 & στο e-mail info@janome.gr. Ειδάλλως το κατάστημά μας, δεν δέχεται τις συγκεκριμένες επιστροφές. 

 

Διαδικασία Επιστροφής Προϊόντων
Στο φυσικό μας κατάστημα
Μας φέρνετε το προϊόν στο χώρο του φυσικού μας καταστήματος και αφού γίνει έλεγχος για να διαπιστωθεί ότι ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής, γίνεται αντικατάσταση του προϊόντος με το ίδιο ή άλλο προϊόν της αρεσκείας σας. Ο αγοραστής καλύπτει την διαφορά που προκύπτει εφόσον το προϊόν αντικατάστασης είναι ακριβότερο από το επιστρεπτέο.

Καλάθι

Menu

Προϊόντα

Γίνετε ο πρώτος που θα ακούσετε για ειδικές προσφορές, νέες αφίξεις και άλλα.